۱۳۹۰ مهر ۲۷, چهارشنبه

حكومت مطلقۀ ولايت فقيه، فاحش ترين فرقۀ حكومتي


به نام بی نام او

حكومت مطلقۀ ولايت فقيه، نظام اسلامي خامنه اي كه به مزاح آن را جمهوري اسلامي ايران هم مي خوانند از منظر معتبرترين كارشناسان بين المللي در علوم اجتماعي و اديان، فاحش ترين فرقۀ حكومتي قلمداد شده، که خود شامل فرقه هاي مختلفي است. خامنه اي سركردۀ فرقۀ‌ حكومت ولايت فقيه بعد از آنكه حكومت ديكتاتوري او به حکم جامعۀ‌ جهاني و كارشناسان و رسانه هاي بين المللي بعنوان نمونۀ كامل يك فرقه شناسايي شد، رويۀ فرار به جلو را در پيش گرفت و طي سالهاي اخير غوغا بازی‌های سياسی و شاخ و شانه‌ کشيدن‌های جنجال ‌آفرينانۀ تبليغاتی را به طريق  بي سابقه اي در متهم ساختن ديگران به فرقه بودن در سراسر ايران به راه انداخت.
جنجال بيت رهبري  و دستگاه ولايت فقيه از یک نقطه نظر در سالهاي اخير بر فرقه بودن عرفان كيهاني متمركز بوده است، كه در رابطه با اين فرافكني توجه شما را به كتاب فرقۀ ولايت فقيه و اخوان شياطين جلب مي كنم. كتابي كه بطور مستند و بر پايۀ تحقيقات و مستندات و نه بر پايۀ مشتي باورهاي زنگار گرفته و نه برپايۀ تصورات و موهومات به تشريح عناوين زير مي پردازد. نويسنده كه خود از كارشناسان بين المللي مباحث مرتبط با فرقه ها مي باشد دركتاب خود از نظر شناخته شده ترين كارشناسان معتبر بين المللي در امور فرقه بهره گرفته است.
کتاب فرقۀ ولایت فقیه و اخوان شیاطین



1-     علائم و نشانه های فرقۀ ضاله بودن حکومت ولایت فقیه
2-     از ولایت فقیه تا ولایت مطلقۀ فقیه (ظهور و سقوط این فرقه)
3-     استراتژیست های ولایت مطلقۀ فقیه؛اخوان شیاطین (بررسی نقش افرادی مانند جواد خامنه ای و مصباح یزدی در تعیین استراتژی های ولایت مطلقۀ فقیه)

کتاب فرعون زمان و مبلغ آيين شيطان پرستي ولايت فقيه
 


در اين كتاب جنبه هاي مختلف دعوت خامنه اي به شخص پرستي  و خود پرستی و دروغ مداري كه در قالب ابزار اسلام و قرآن انجام مي شود و فرایند عملی طی شده  مورد بحث قرار مي گيرد.
1-     ادعاي «منم فرعون شما» به دقت تجزيه و تحليل مي شود. ادعايي كه روكش هايي از «من خادم اين مردم هستم...» دارد. بحث منيت فرعوني خامنه اي (وضعيت فرعون بودن) و انحصار طلبي در ديكتاتور اسلامي به خوبي جستجو و یافت مي شود.
2-     خادمي كه فرمان قتل و جنايت و تجاوز به ناموس مردم را صادر مي كند.
3-     دروغگويي با پوشش دروغ مصلحتي، قتل مسلمانان با برچسب ناچسب ضرورت حفظ حكومت اسلامي، غارت عمومي و تصرف اموال مردم غيرانقلابي و ضدانقلاب (ضد ولايت فقيه)
4-     اجبار مردم ايران به قبول ولايت مطلقۀ فقيه و تقدیس و تسبیح اجباری (تصرف و اختيار مطلق در جان و مال و ناموس و سرنوشت مردم) گوشه هايي از فرقه شيطان پرستي ولايت فقيه مي باشد كه در اين كتاب شرح داده مي شود. ولايت مطلق فقيه به جاي ولايت مطلق خداوند از شاخص ترین وجوه سيستم شيطان پرستي ولايت فقيه محسوب مي شود.
در دو فصل پاياني اين كتاب مي خوانيم كه چرا علي خامنه اي و مجموعۀ نهاد رهبري به جريانهايی مانند عرفان اسلامي(تصوف) يا هر گونه انديشه و تفكر خدامدار و اما جديد، برچسب شيطان پرستي و فرقه مي زند و با استفاده از دفاع فرافكني خود را در پشت تهمتها و دروغ هايش پنهان مي كند.
عمار یاسر با همکاری مالک اشتر
از هم رزمان سلمان فارسی
25 شهریور 1390
  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر