۱۳۹۰ مهر ۲۷, چهارشنبه

مسعود رجوی منافق تر است یا علی خامنه ا ی!


به نام بي نام او

خامنه ای از رجوی بدتر است.
رجوی، منافق اصغر است        خامنه ای، منافق اکبر است
مسعود رجوی منافق تر است یا علی خامنه ا ی ؟
خامنه ای علنی و در همۀ  برنامه های رسمی از احمدی نژاد حمایت می کند و دولت او را مورد تقدیر قرار می دهد. تا آنجا که دربارۀ مشایی می گوید نباید به افرادی که در اصول برادران دینی ما محسوب می شوند و مومن و معتقد هستند اما با ما اختلاف سلیقه دارند یا اشتباهاتی در کارشان است اتهام زد. این روی صحنه بود و حال درک پشت صحنه.
در پشت صحنه، خامنه ای سپاه و بسیج و انصار و خلاصه جنود شیاطین اش را به جان احمدی نژاد می اندازد تا به او بفهمانند که هزینۀ اختلاف سلیقه با رهبر در عزل وزیر اطلاعات چقدر است و چنین رویارویی اصولاً شيطاني و ناجوانمردانه است. حالا شما بفرماييد مسعود رجوي منافق تر است يا علي خامنه اي؟ این رفتار منافقانه در زندگی‌نامه های منتشر شده یا فیلم های بیوگرافی صدام، حسنی مبارک، بن علی، بشار اسد و سرهنگ قذافی نیز به طور چشمگیری دیده می شود.
نزديكان رئيس جمهور و در رأس آنها مشایی، بطور مطلق! بی آبرو شده و مبدل به سمبل انحراف شده اند. به فرمان و با نظر خامنه ای نام احمدي نژاد و مشايي با جن گیری، فساد، بازجویی، توهم، خرافه بافی، رمالي، مرتاضي، دزدي، اختلاف اندازی و انواع انحرافات سیاسی، عقيدتي و اقتصادي مترادف شده است. بيشتر همراهان مشایی دستگیر شده اند زیرا منافق اعظم (حضرت آيت الله العظمي خامنه اي دامه بركاته) در حال هشدار و اعلام خطر به احمدی نژاد است. در ايران همه با نظر نايب خود خواندۀ امام زمان دستگیر می شوند و بدون نظر ولي امر خود خوانده هيچ فرد مهمي در ایران دستگیر، بی آبرو، شکنجه یا آزاد  نمی شود. بعد از لجن مال كردن مشايي و نزديكان احمدي نژاد، حملات سپاه و روحانیت جیره خوار خامنه ای بر خود احمدی نژاد متمرکز می شود. این بار شخص احمدی نژاد به عنوان فردي مرتبط با جن گیران و رمالان كه شخصاً هم دستي در كار دارد کسی که چیزی جز یک بادمجان سیاه نیست، به قول سردار قاسمی از معتمدترین و نزدیکترین یاران رهبری و مأمور ویژۀ او در بحران ها توصیف می شود. سعید حدادی، آوازخوان مخصوص رهبری که تا حالا کلکسیونی از کارهای هایده، مهستی و گوگوش را در قالب نوحه برای رهبری اجرا کرده در رسانه ها می گوید که احمدی نژاد هیچ چیز ندارد مگر یک عورت بزرگ که باید با برگ آن را بپوشاند. ذوالنور نماینده و جانشین رهبر در سپاه پاسداران، احمدی نژاد را خطرناک ترین دشمن نظام حتي خطرناك تر از منافقین قلمداد کرده و او و جریانش را به عنوان خرافی و شیاد معرفي مي كند. حالا شما بفرماييد مسعود رجوي منافق تر است يا علي خامنه اي؟ جعفری، فرماندۀ كل سپاه که همچون ذوالنور و طائب بدون اجازۀ رهبر لب نمي گشايد، حرفهایی مشابه ذوالنور و طائب به زبان می آورد و البته آقای احمدی نژاد هم که تحت فشار است یک چشمۀ کوچک افشاگری می کند و این یاران غار رهبر را برادران قاچاقچی می خواند و ایشان را مشغول انواع قاچاق و دزدی از بیت المال و اموال عمومی توصیف می کند. همه می دانند سگ های درندۀ رهبری بدون اشاره و نظر آقا به کسی حمله ور نمی شوند و پاچه گیری این معاندان منوط به اذن مقام معظم رهبري و قذافي ثاني است. حالا شما ببينيد كه خامنه اي منافق اكبر است يا رجوي؟
خامنه ای در جلسه با مسئولین، حسن خمینی نوه و يادگار آيت الله خميني را همراه با احمدی نژاد و لاریجانی و هاشمی و شاهرودی پیش خود می نشاند. به او لبخند می زند اما مصطفی و میثم خامنه ای در قم و با کمک تیپ  ویژه امام صادق، حسن خمینی را خرد و لجن مال می کنند. توهين و فحاشی و بي حرمتي مي كنند و خط و نشان می کشند. فيلم را در يوتیوب ببينيد و  بدین ترتیب بفرمایید علی رجوی منافق تر است یا مسعود رجوی.
علی خامنه ای یا همان علی رجوی رسماً می گوید هیچکس برای ما مثل آقای هاشمی نمی شود. هاشمی را یار غار امام و خود را البته امام المسلمین و ولی امر مسلمین می داند اما هاشمی را از طریق روحانیت جيره خوار و سپاه افسار به دست لجن مال می کند، او را با عزل و نصب ها چنان خوار و بی مقدار می کند که آقاي خميني با منتظري چنين نکرد.  ناصرالدین شاه هم با امیرکبیر چنين نکرد بلکه با تیر خلاصی قائله ختم يافت. خامنه اي اميركبير ايران و سردار سازندگي حكومت خود را خوار كرد اما ناصرالدين شاه دستور قتل او را آن هم در حال مستي و بي اختياري امضا كرد. خامنه ای  هاشمی را هميشه کنار خود می نشاند و این دو، یار غار بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران بودند. اما همين خامنه اي مجمع تشخیص مصلحت را بی اثر و هاشمی را به عروسک خيمه شب بازي  مبدل می سازد. مهدی و فائزه هاشمی و کلاً خانوادۀ هاشمی را بی آبرو می کند. شیخ یزدی، سلطان لاستیک و احمد خاتمی معروف به احمد خون آشام را به جان هاشمی می اندازد. اراذل و اوباش شهر ری را به جان فائزه هاشمی می اندازد و خود از دور نگاه مي كند که چگونه دختر دوستش را هتک حرمت می کنند. مهدی هاشمی در همه جا تخریب می شود و مجتبی، مصطفی، میثم و مسعود خامنه اي، غرق در توطئه ها به نفع بابا علی شاه و علیه ایران و ایرانی، شاد و بدون درد روزگار مي گذارنند. در این رهگذر قضاوت كنيد كه چه کسی منافق تر است؟ علي خامنه اي( علي رجوي) يا مسعود رجوي.
عمار یاسر با همکاری مالک اشتر
از هم رزمان سلمان فارسی
25 شهریور 1390 



۱ نظر:

  1. Casino Site - Lucky Club
    Lucky Club offers luckyclub a huge selection of online slots and games, from progressive jackpots to progressive jackpots, to a wide variety of video slots, and a wide range of video

    پاسخحذف