۱۳۹۰ خرداد ۲۷, جمعه

جواب های،هوی است


نوشته شده در تاریخ : جمعه 26 فروردین 1390   11:37 ب.ظ

بازداشت محمدعلی طاهری برای چندمین بار ...
محمدعلی طاهری دوباره آزاد شد چرا؟
 
سوالی كه باید مسئولین پاسخ دهند!
خبر دستگیری مسرت بخش این فرد موسس فرقه خطرناك حلقه (فرادرمانی) ظهر روز سه شنبه(23فروردین90) به ما رسید. در سكوت این بودیم كه ببینیم دگر بار مسئولان خدوم نظام با این فرد چه خواهند كرد ولی زهی خیال باطل دوباره آزاد شد...

آزاد شد ولی بداند كه طناب عدالت روزی گردنش را نوازش خواهد نمود

و آن روز بسیار نزدیك است....

وَالَّذِینَ كَفَرُوا أَعْمَالُهُمْ كَسَرَابٍ بِقِیعَةٍ یَحْسَبُهُ الظَّمْآنُ مَاءً حَتَّىٰ إِذَا جَاءَهُ لَمْ یَجِدْهُ شَیْئًا وَوَجَدَ اللَّهَ عِنْدَهُ فَوَفَّاهُ حِسَابَهُ ۗ وَاللَّهُ سَرِیعُ الْحِسَابِ  (سوره النور ، الایه 39)
و آنان که کافرند اعمالشان در مثل به سرابی ماند در بیابان هموار بی‌آب که شخص تشنه آن را آب پندارد (و به جانب آن شتابد) چون بدانجا رسید هیچ آب نیابد، و (آن کافر) خدا را حاضر و ناظر اعمال خویش بیند که به حساب کارش تمام و کامل برسد و خدا به یک لحظه حساب تمام خلایق می‌کند.

***
با توجه به فضاسازی های جریان عرفان حلقه بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ، نهاد فیلترینگ كشور آماده دریافت گزارشات مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.

filter@dci.ir

یا به این آدرس  گزارش دهید.



جواب های،هوی است
خط ونشان کشیده اید که اندیشمند و مبتکر جهانی استاد عزیز ما، استاد محمد علی طاهری را به زودی به دار می آویزید. همۀ ما در طول این سالها بسیار وامدار استاد طاهری عزیز بوده  و هستیم و خواهیم بود و آموزه های آن بزرگوار به قسمتی از جهان بینی و زندگی ما مبدل شده است. استاد طاهری پاره ای از زندگی ما و پارۀ وجود ماست بنابراین ما جمعی از شاگردان و همراهان  استاد طاهری به اطلاع شما می رسانیم که هر طرح و نقشه ای که برای استاد عزیز ما در سر دارید ما همان طرح را سیستمی و شبکه ای می کنیم و مثل بلا  بر ولایت ... نازل می کنیم . هر بی ادبی و فحاشی شما را هم با هتک حرمت های سیستمی  و شبکه ای  به ولی فقیه و اصحاب لعن شده اش پاسخ می دهیم. مویی از سر استاد کم شود سر همۀ اصحاب کفر و نفاق که به لانه اشرار یا همان  بیت رهبری رفت و آمد دارند را برای همیشه از داشتن مو محروم می کنیم. دستی که به سمت معلم ما، متعرض شود دستان جنایتکار مجتبی، میثم، مسعود و جواد خامنه ای را می شکنیم.دست دختران و عروس ها و نوه های خامنه ای را می شکنیم. دست و پای همۀ بستگان خامنه ای را خرد می کنیم.
یک تیر که به سمت استاد محبوب ما شلیک کنید مجلس بردگان رهبری را که حماقت را در احساس و ادراک خود و ديگران دخالت داده، خر شده اند و  با اسم خبرگان رهبری عمل میکنند، نابود میکنیم. ما از همین امروز طناب دار را در اینترنت  به گردن اعضای بیت اشرار رهبری تقدیم می کنیم تاجای ایشان زودتر در بهشت باشد. استاد طاهری محبوب جان و دل ماست. اگر هتک حرمت شود بالا و پایین روحانیت ضد شعور را هتک حرمت می کنیم. عکس ها و فیلم هایشان را هتک حرمت می کنیم. اگر ما را کمتر از طرفداران موج سبز، مسیحیت تبشیری، رام الله، دراویش و دانشجویان گرفته اید سخت دچار اشتباه  شده اید، هرچند این تلقی اشتباه منفعت زیادی را برای ما حاصل میکند. دکتر آزمایش، ارجمند،کی نژاد، مهاجرانی و لاهیجی فقط یک ترم از دروس ما برای یادگیری دفاع بوده اند.
فکر کردید فقط شما  اهل بلوا و آشوب هستید، فقط شما می توانید تهمت و افترا وجو سازی های ناشایست راه بیاندازید آن هم به سبک شعبان بی مخ ها ؟ ما مثل شما شعبان بی مخ نداریم اما تا دلتان بخواهد انسان های با مخ داریم.
اعوذ باالله من الشیطان الرجیم
2 اردیبهشت 1390
 
وَإِذْ يَمْكُرُ بِكَ الَّذِينَ كَفَرُواْ لِيُثْبِتُوكَ أَوْ يَقْتُلُوكَ أَوْ يُخْرِجُوكَ وَيَمْكُرُونَ وَيَمْكُرُ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ ﴿30﴾ الانفال
و [ياد كن] هنگامى را كه كافران در باره تو نيرنگ مى‏كردند تا تو را به بند كشند يا بكشند يا اخراج كنند و نيرنگ مى‏زدند و خدا تدبير مى‏كرد و خدا بهترين تدبيركنندگان است (30)




 
مجتبی،  جواد و میثم خامنه ای 
و با سلام بر پیشگامان موج سبز ایران:
دکترعلی اکبر سروش،دکترعطاالله مهاجرانی،دکترستاره درخشش،دکتراکبرگنجی،دکترمحسن سازگارا،دکتر علیرضانوری زاده،دکتر شیرین عبادی،دکتر جمشید چالنگی،فریبا داوودی مهاجر ،احمدباطبی،علی افشاری،مسیح علی نژاد،محمد نوری زاد ، محسن مخملباف، عبدالعلی بازرگان، حشمت الله طبرزدی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر