۱۳۹۰ خرداد ۲۸, شنبه

سخنی با یاران و همراهان


بسم الله الرحمن الرحیم

سخنی با یاران و همراهان

جاسوسی از زندگی خصوصی  مردم  اولین ابزار شیاطین ولایت فقیه استو این قانون ولایت فقیه برخلاف قانون خداوند رحمان است که بشر را از تجسس در زندگی خصوصی مردم منع می کند. دستور الهی "از جاسوسي در زندگي مردم بپرهيزيد" همچون فرامین الهی دیگر  در زیر کفش های ولایت فقیه همیشه نابود شده و می شود. یاران و همراهان باید مراقب  باشند. هم مراقب جنگ روانی  و نشر اکاذیب، هم مراقب جنگ تکنیکی و جاسوسی ولایت فقیه که با توسل به ابزارهايی مانند میکروفون ها انجام می شود. اولین سلاح هجومي شیاطین ولایت فقیه، استراق سمع تلفن ها و صحبتهای شخصی ما ست.
پس نباید هیچ سخنی در بارۀ نقشه ها و برنامه های خود به زبان بیاوریم. باید همۀ قوای خود را بر ولایت فقیه و خانوادۀ ولایت فقیه معطوف کنیم و مرتباً به خود متذکر شویم که آتش گردان این معرکه ی پوچ و مسئول همۀ فشارهایی که به ما می آید و عامل محرومیت ما از آموزش های استاد شخص ولایت فقیه و بیت  ابلیسی او می باشد. همچنينمد نظر داشته باشيم كه بعضي از  اعضای اصلی کمیته برخورد با استاد "ط..."  وعرفان حلقه  عبارتند از: ،کلانتری، مجتبی وجواد خامنه ای ،دولت آبادی ،محمديان، حداد عادل ، مصباح یزدی،  امير احمدي، پناهيان، گلپايگاني، ازغدي، فرهاد رهبر و شریعت مداری  بنابراین نقش خاص و جایگاه محوری وحساس این افراد را در برنامه ریزی های واکنشی از یاد نبریم. ما با تأسی از مشرب عرفانی بزرگترین عارفان و هادیان این مرز و بوم باید که به ظاهر خموش و به باطن غوطه ور در غوغای مقدسی باشیم که هدف آنانتقام از ولایت فقیه و خانوادۀ فاسد او است. میکروفون ها حتی ممکن است در لباس های ما جاسازی شده باشد. موبایل های خاموش شده هم بدون شک مورد سوء استفاده شیاطین ولایت فقیه قرار می گیرد. کامپیوتر و اینترنت دو دامگاه مهم دیگر است که باید مورد دقت و توجه قرار گیرد. براي اطلاع بيشتر در بارۀ اين ابزارها و سلاح هاي امنيتي به دهها سايت اينترنتي يا سايت فعالان سياسي مراجعه كنيد كه به اين موضوع پرداخته اند.

 دام سخت است مگر یار شود لطف خدا  ور نه آدم نبرد صرفه ز شیطان رجیم
 هیچ برنامه ای نباید با حضور بیشتر از سه نفر انجام گیرد و در بین هر سه نفر وجود حداقل یک کارشناس لازم است و هیچ کار مورد توجهی نباید بدون نظر کارشناسی انجام شود.جنگ روانی دشمن سنگین است اما بجای جواب دادن به آن معطوف ساختن همه توجه و قوا بر ولایت فقیه و خانوادۀ او واجب است. ما باید با درون شناسی استاد حدس بزنیم که تعارفات مصلحتی استاد در اطلاع رسانی ها و اظهار نظر های عمومی تا چه حدی با گرايش های درونی ایشان در تضاد است. پس باید به مواضع برحق استاد پر از رمز و راز خود عمل کنیم و نه تظاهرات مصلحت گراي آن استاد فرزانه. مقایسه کنیم سخنان حضرت امیر المومنین را در سالهای خلافت خلفای راشدین با سخنان حضرتشدر دوران خلافت ایشان. اعوذ بالله من الشیاطین رجیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر