۱۳۹۰ خرداد ۲۷, جمعه

بشنوید پاسخ ما را


ابلاغیه قیمتهای جدید كلاسهای فرادرمانی (سال 1390 خورشیدی)

یکشنبه 21 فروردین 1390  

ابلاغیه قیمتهای جدید كلاسهای فرادرمانی (سال 1390 خورشیدی)
و همچنان كلاسهای عرفان حلقه برگزار می شود...
یكبار دیگر دروغگویی جناب آقای طاهری مؤسس فرقه مخوف عرفان حلقه بر ملاشد. یكی از نزدیكان آقای طاهری در وبلاگش لیست قیمتهای كلاسهای شفادهی را برای سایر هم قطارانش ابلاغ كرد. جالب این است كه 50 درصد از مبالغ دریافتی مسترها به حساب رئیس فرقه عرفان حلقه واریز می شود.
امّا متن این ابلاغیه:
سلام ببخشید در رابطه با شهریه دوره های مستری که چقدر هست و اینکه آیا 50 درصد آن میبایستی به موسسه مسترد شود سوال داشتم اگه جواب بدین ممنون میشم و لطفا در این خصوص اطلاع رسانی کنید(چون شنیدم که مسترها شهریه مستری را از اونهایی که میخواهند دوره های مستری را بگذرانند نمیگیرند و 50 درصد شهریه را نیز به موسسه مسترد نمیکنند)
باتشکر
+1
همراه عزیز با توجه به برخی از شنیده ها مبنی بر عدم دریافت مبلغ شهریه ثبت نام مربیگری توسط برخی همراهان یا عدم پرداخت مبلغ و تاکید بر حفظ وحدت و امانتداری در رعایت قوانین یادآوری می شود :
ثبت نام مربیگری فرادرمانی و سایمنتولوژی 50 هزار تومان
مربیگری تشعشع دفاعی 30 هزار تومان
و مربیگری دوره 2 الی 8 هر دوره 20 هزار تومان
و پنجاه درصد از مبلغ هر دوره به موسسه پرداخت می گردد.
ضمنا همه ی مربیان می بایست در صورت داشتن هر گونه بدهی به موسسه نسبت به تسویه بدهی خود اقدام فرمایند.
به نظر شما كدام عارف برای شناساندن خدا از
 شاگردانش پول طلب كرده است؟!
و قضاوت كماكان با شماست...
 …. 
نوشته شده توسط:میر حمید موسوی

 
 بشنوید  پاسخ ما را
 
" ولی فقیه رهبری باندهای فساد اقتصادی در جمهوری اسلامی را به عهده دارد
در ادامه جنگ قدرت درون نظام کار به جایی رسیده است که دیگر از رو کردن دزدیها و چپاول و غارت اموال ملت و مملکت توسط مقامات  ومسوولان حکومتی و مدعیان  اسلام ناب محمدی نیز دریغ نمی کنند و در گوشه وکنار ذره ای ازدزدیها  را برملا کرده  ودرعین حال نیز سعی دارند تا دستهای دزدان اصلی و رؤسای  باندهای چپاول  رو نشده و با قربانی کردن دزدان رده چندم باندهای خود مسئله را خاتمه یافته تلقی  کنند و یا  برای امتیاز گرفتن از جناح رقیب اسناد و مدارک را با رعایت  خط قرمز افشا کنند.
این دزدیها در شرایطی صورت می پذیرند که در طی  این دو دهه گذشته ده ها هزار از مردم عادی به بهانه های دائمی و با احکام صادره از جانب همین آخوندها و دزدان حقیقی، بعنوان سارق و بزهکار و.... در ملاء عام شلاق خورده و یا قطع عضو شدند.
ذیلا بخشی از اطلاعات و خبرهای موثقی را در همین رابطه به حضور ملت ایران وهمه ایران دوستان تقدیم کرده تا در پیگیری هرچه بهتر و بیشتر حقوق حقه و بغارت رفته مردم و کشورمان، مفسدان اصلی را بهتر بشناسند. ملت شریف ایران، لیست زیر فقط بخش  کوچکی از غارت و چپاول حاکمین خود کامه می باشد اصلی ترین چپاول و دستبرد همانا غصب حق  حاکمیت ملت واعتماد و آروزهای پرپرشده وبه یغما رفته مردم و بویژه جوانان ایران زمین است که اینک در سیاهچاله های مخوف استبدادیان اسیر میباشند.
بعد از انقلاب حدود چهار هزار شرکت  وموسسه اقتصادی و مالی تجاری توسط جمهوری اسلامی مصادره شد وتحت پوشش سازمان صنایع ملی قرار گرفت.از طرف دولت نیز یک مدیر به عنوان سرپرست برای این شرکتها از میان مدیران حزب اللهی برگزیده شد او نیز برای هرکدام از این شرکتها وموسسات یک فرد حزب اللهی بعنوان مدیر منصوب نمود که اکثر آنها از میان آقازاده ها و نزدیکان سران و آخوندهای حکومتی بودند.
در ادامه کار و از اوائل دهه شصت امر فروش و یا واگذاری اموال مصادره ای و تحت پوشش دولت وهمچنین  تقسیم مراکز ومنابع مالی و ذخائر ملی دربین افراد وابسته به نظام شروع گردید که از جمله فروش ویا در واقع بخشیدن همان شرکتها به رؤسا  و آقازاده هایی بود که بعنوان سرپرست منصوب شده بودند این کار با طولانی شدن جنگ ابعاد گسترده تری به خود گرفت ورسما و به طور علنی بخش تجاری و بازار وابسته به حکومت، انحصار واردات و صادرات تقریبا تمامی اقلام از مصرفی تا صنعتی و نظامی را به دست آورد. این پروسه با دوران ریاست جمهوری رفسنجانی شتاب و ابعاد دهشتناکی بخود گرفت وتا به امروز نیز ادامه دارد.
گوشه ای از اموال و داد وستدهای مالی رهبر مستضعفین جهان
در اختیار داشتن خزانه بانک ملی و دولت و تمام معادن کشور
بانک ملی شعبه ولایت مستقر درجماران فقط مخصوص امور مالی رهبر است. در این بانک که در نوع خود تک میباشد، کارمندان ویژه و خودی کار می کنند و از سیستم رمز و کد خاص خودش استفاده مینمایند ودر هیچ کدام از سیستمهای بانکی در ایران و خارج قابل ورود و پیگیری نیست تعداد کارکنان بیت رهبر و دیگر نهادهای وابسته به ولی فقیه از مجموع تعداد کارکنان وزارت خانه دولتی بیشتر است. این مجموعه عظیم پرسنلی شامل کارکنان دادگاههای ویژه روحانیت تا نمایندگان رهبر درتمامی ارگانهای رسمی وغیر رسمی و تا نمایندگان رهبر در دورافتاده ترین نقاط می باشد. برای نمونه پرسنل دادگاههای ویژه روحانیت بالغ بر 10000 نفر است که به صورت یک ارگان کاملا خودکفا از نظر رسته های تخصصی وفنی است ودارای تمام ارگانهای موجود در دونهاد قوه قضاییه و سپاه پاسداران است ودر سرتا سر ایران نیز شعبه دارد و به هیچ کدام از سه قوه نیز وابسته نمی باشد. از شورای تشخیص مصلحت نظام و مجلس و خبرگان و سپاه و شورای نگهبان، شورای امنیت ملی و ... گرفته تا مرده شوی خانه بهشت زهرا نمایندگان رهبر حضور مستمر  دارند
رهبر از فروش سالانه نفت معادل ده درصد را بخود اختصاص می دهد این میزان بدون دخالت و حسابرسی دیوان محاسبات یا دولت و مجلس میباشد رهبر از فروش تمام محصولات معدنی اعم از چوب جنگلهای شمال،آب، سرب، طلا، آلومنیم، مس ، آهن و ... خمس دریافت میکند.
در سال گذشته رهبر مبلغ هفت میلیارد دلار از فروش نفت و تولیدات معادن و درامدهای بنیاد مستضعفان و پنج درصد از درآمد استان قدس رضوی ودیگر نهادهای وابسته به رهبری کسب کرده است.
رهبر به حدود چهار صد هزار نفر شامل طلاب و محققین دینی و مدیران شوراهای حوزه ها در داخل وخارج ازکشور مقرری ماهانه پرداخت می کند وهمینطور به کارکنان ومسئولان تمامی بنیادها  و مراکز وابسته به نهاد رهبری که درخارج از حیطه نظارت  دولتی و مراجع قانونی است بودجه اختصاص می دهند مبلغ ماهانه ای که در حوزه ها توزیع میشود بالغ بر چهارمیلیارد تومان است این میزان جدا از پولی است که به دهها سازمان و موسسات اسلامی و مذهبی درخارج از کشور همانند موسسه اسلامی لندن، انجمنهای اسلامی دانشجویان اروپا و آمریکا، آخوندهای پاکستانی و افغانی، هندی،عراقی) ازطریق فردی به اسم ایت الله اراکی ماهانه مبالغی تا چهار هزار پوند می پردازد.
در رابطه با کمک به گروه های اسلامی ضد صلح مثل حماس، جهاد اسلامی و حزب الله لبنان و دیگر گروه های وابسته به رژیم، خامنه ای رسما از طریق سازمان  تبلیغات اسلامی عمل کرده وهمه جناحها نیز در این امر دخیل هستند بنا به اعتراف جنتی  درنماز جمعه سال گذشته  یک هفته مانده به شروع ماه رمضان، یک میلیارد دلار کمک سالانه برای ترویج انقلاب اسلامی و اندیشه های امام خمینی ومقام معظم رهبری خرج میشود که تازه این رقم کمتر از میزان واقعی است برای نمونه در لبنان وسوریه به هرکدام از آخوندهای هوادار رهبر یا ذوب شده درخط رهبر جدا از اهداء خانه وماشین  مبلغ ده تا چهل هزار دلار در ماه پرداخت میکنند به رهبر حزب الله لبنان شیخ محمد حسین  فضل الله  تحت  عنوان خرج سفره ماهانه مبلغ چهل هزار دلار پرداخت میکنند که مستقیما توسط نماینده رهبر طباطبایی در بیروت پرداخت میشود.
رهبر برای گرفتن تایید از آخوندهائی نظیر حسین نوری همدانی و فاضل لنکرانی به آنها ماهانه یک میلیارد تومان مقرری پرداخت می کند تا آنها  که خودشان بطور قاچاق لقب ایت اللهی را یدک می کشند بوی نیز لقب ایت الله ومرجع تقلید وصله و پینه کنند، وهمچنین با پرداخت حقوقهای بالا به بعضی از طلاب برای خامنه ای مرید و پیرو جلب وجذب نمایند. از رهبر مسلمین جهان نیز در تمام طول روز وشب بالغ بر 2000 نیروی ویژه و کماندو حفاظت بعمل می اورند تا مبادا آقا خدای ناکرده سردی یا گرمیشان بشود.
خانواده مکارم شیرازی و پسر او صاحب کارخانه نیشکر هفت تپه در خوزستان است و وارد کننده انحصاری وسایل دستگاههای چاپ در قم میباشد.
از دیگرخبرها آنستکه هر سفری که ولی فقیه تشریف می برند حداقل صد میلیون دلار خرج از خزانه دولت پرداخت میشود، خامنه ای هرکجا می رود ماشین ضد گلوله اش را نیز با هواپیما می برد.
اندر باب حاتم بخشی های خامنه ای انکه او ماهانه برای روحانیونی که با او همراه نیستند مبالغ هنگفتی میپردازد تا صدایشان درنیاید ویا با سپردن پستها و موقعیتهای نان و آبدار نظیر نمایندگی رهبری، امامت جمعه و امثالهم عملا دست آنها را برای چپاول بیشتر باز می گذارد در حالیکه خامنه ای از رده مرجعیت برخوردار نیست تا فرضا از بابت وجوهات شرعی بتواند خرج ومخارج شخصی را بپردازد اینهمه حاتم بخشی  را از کجا تامین می کند جز از طریق شرکت مستقیم در غارت بیت المال وسرمایه ها و منابع و ذخائر ملی؟
آیا با وجود فساد اقتصادی که از هر جنبه واز صدر تا ذیل این نظام منحط و مرتجع را فرا گرفته مبارزه با فساد اقتصادی آنهم توسط فاسدترین عناصر آن امری پوچ  وسرابی بیش نخواهد بود؟ با وجود رهبری که خودش از علائم وشاخصهای فساد سیاسی و اقتصادی  است می توان کمترین ارزشی برای شعارهای توخالی مبارزه با مفسدین اقتصادی قائل شد. راستی این نظام همانقدر در مبارزه با فساد اقتصادی میتواند جلو برود که در مبارزه با ریشه های تروریسم و یا در اصلاح پذیری از درون
. یکی بر سر شاخ بن می برید خداوند بستان نظر کرد و دید
مهدی حائری

و قضاوت کماکان با شماست...
نوشته شده توسط: سید حمید خامنه ای ( سلام عرض کردم آقای  میر حمید موسوی )
و با سلام و درود بر پیشگامان موج سبز ایران:
دکترعلی اکبر سروش،دکترعطاالله مهاجرانی،دکترستاره درخشش،دکتراکبرگنجی،دکترمحسن سازگارا،دکتر علیرضانوری زاده،دکتر شیرین عبادی،دکتر جمشید چالنگی،فریبا داوودی مهاجر ،احمدباطبی،علی افشاری،مسیح علی نژاد،محمد نوری زاد ، محسن مخملباف، عبدالعلی بازرگان، حشمت الله طبرزدی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر